środa, 5 listopada 2008

Sałatka z wędzonym kurczakiem

Kolejna fantastyczna i błyskawiczna sałatka, również z dodatku kulinarnego do czasopisma Dobre Rady 6/2008 (nr8). Autorstwa Marii S. Tym razem na przysłowiowy ruszt poszedł wędzony kurczak. Oto jak apetycznie komponuje się w towarzystwie kukurydzy, ogórków i kiełków soi...


Składniki:

  • 2 wędzone nóżki z kurczaka (dałam 2 udka)
  • puszka kukurydzy (lub białej fasolki)
  • puszka kiełków soi (lub kiełków selera)
  • 2-3 ogórki kiszone lub konserwowe (dałam kiszone)
  • 2-3 łyżki majonezu (użyłam Kieleckego)

Z nóżek kurczaka zdejmujemy skórę (chyba że ktoś lubi), mięso kroimy w kostkę. Kukurydzę i kiełki odsączamy, ogórki kroimy. Wszystkie składniki mieszamy delikatnie z majonezem.

Smacznego!

3 komentarze:

Majana pisze...

Smaczniutko wygląda!:)Uwielbiam sałatki.

Sojanka pisze...

kiełków CZEGO? ;)

Leszczynka pisze...

Sojanko, gdyby te kiełki dotyczyły Ciebie, to napisałabym z wielkiej litery. Ale Ty może faktycznie kup kiełki selera,żeby nie zaleciało kanibalizmem... :>

Majanko, ja też.. A czasem mnie nachodzi takie coś,że robię jedną po drugiej, tak jak teraz...