czwartek, 13 sierpnia 2009

Sałatka makaronowa

 

P1050112a 

Tę sałatkę na pewną imprezę zrobiła vee-vaa, a właściwie jej mąż. :) Sałatka zniknęła nim ktokolwiek się obejrzał. Dobrze, że na stole były też inne smakołyki… Polecam serdecznie!

Składniki:

  • kolorowy makaron, około 250 g
  • papryka czerwona
  • 15 dag szynki w plasterkach
  • kukurydza (tym razem pominęłam)
  • groszek zielony – obligatoryjnie
  • 2 łyżki majonezu
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • czosnek
  • sól, pieprz

 
Makaron ugotować w osolonej wodzie. Odcedzić, ostudzić. Szynkę pokroić w kwadraciki. Składniki wymieszać razem. Z majonezu, jogurtu i czosnku przygotować sos czosnkowy, polać nim sałatkę.

Smacznego!

P1050110

7 komentarzy:

Majana pisze...

Sliczna! I taka kolorowa! Piękny ten makaronik :)
Pozdrawiam:)

Agata pisze...

Bardzo, bardzo lubię sałatki makaronowe! Sama nie wiem, dlaczego tak dawno ich nie robiłam?! Twoja stanie się inspiracją!

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

bardzo apetycznie ta sałatka się prezentuje :)

Mad pisze...

Twój blog coraz ładniejszy :) A sałatka? Hmm, mój typ na sałatkę do pracy na jutro :)

Leszczynka pisze...

A u mnie już dno miski widać :)

Waniliowa Chmurka pisze...

Uwielbiam takie sałatki:)
Mniam!

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

A ja się witam i rozglądam po blogu :)