piątek, 6 marca 2009

Prosty deser jogurtowy z malinami

 

Miałam wczoraj straszną ochotę na coś słodkiego. Ale nie na zwykłą czekoladę czy ciastka kupione w sklepie. Chciałam jakiegoś deseru (najlepiej w ogóle musu czekoladowego:) ), ale nie mogłam wyjść na zbyt długo z łóżka (jestem chora), bo zaraz by mnie tam z powrotem zagoniono :)

Tak powstał ten szybki i prosty deser jogurtowy. Po prostu banał, ale zaspokoił tymczasowo moje kubki smakowe. Mus czekoladowy poczeka zaś na dogodniejszą chwilę…



 

Składniki:

3-4 łyżki jogurtu naturalnego

2-3 garście płatków śniadaniowych (u mnie Nestlé Fitness z owocami) 

3-4 łyżeczki malin w syropie (oczywiście mogą być inne owoce)

1 łyżeczka miodu

 

Do szklanki nakładamy jogurt. Posypujemy połową pokruszonych płatków. Nakładamy maliny i polewamy trochę syropem. Posypujemy resztą pokruszonych płatków. Polewamy miodem. Voilà!

 

Smacznego!

2 komentarze:

Majana pisze...

Własnie takie wymyślone na prędce deserki są najfajniejsze !:)) Podoba mi się :)) Pozdrawiam.

Leszczynka pisze...

majanko, dzięki :)